Pismo svima koji su me vrijeđali

 Poštovani, 

javljam vam se samo da bih vam zahvalila na nekim stvarima. Hvala vam što ste me naučili cijeniti moje roditelje, jer da su me moji odgojili poput vas, ne bih im nikada to mogla oprostiti. Hvala vam za sve proplakane noći jer je sada noć moja snaga. Noću pišem, pjevam, plešem, dok mi je danju sve nekako bez veze, baš kao što ste mi i vi. Hvala vam na tome što ste mi dali priliku da pronađem sebe, jer da nije bilo vas, uvijek bih slušala što drugi govore, a ne ono što ja mislim. Hvala vam što ste mi pokazali kako izgledaju one okorjele crne duše, danas ih prepoznajem na prvi pogled. Hvala vam što ste mi pokazali što znači biti čovjek, a to je upravo ono što vi niste. Hvala vam što ste mi pokazali razliku između markirane i nemarkirane odjeće jer stvarno ne bih mogla živjeti s tim neznanjem. Zato danas kupujem samo u najboljim dućanima poput Tedija, Pepca i u trgovinama sa second hand robom. Najviše vam hvala na tome što ste mi olakšali u pisanju ovoga pisma, jer da nije vas, možda ne bih znala što napisati.

Puse i pozdravi!

Lorena  Turk


Popularni postovi s ovog bloga

Narcisoidnost i narcisoidne osobe

U posjet kazalištu